Pokazowy pakiet kolekcjonerski 1
Czujesz się pominięty, bo przegapiłeś WYSTRZAŁOWĄ, DARMOWĄ zawartość, którą udostępniliśmy podczas pokazu w 2017 roku? Nie martw się. Możesz na nas liczyć! Pobierz swoje ulubione postacie, budowle, rekwizyty i jeszcze więcej ze WSZYSTKICH naszych wspaniałych zestawów, które udostępniliśmy w zeszłym roku, w tym LEGO Ninjago, LEGO City i LEGO NEXO Knights!