Pogrzeb na morzu - część 1
Wróć do Rapture w momencie, gdy Booker i Elizabeth odwiedzają podwodne miasto tuż przed jego upadkiem. Ta zawartość do pobrania, przygotowana przez Irrational Games, twórców oryginalnego BioShock i BioShock Infinite, pokazuje Rapture jak nigdy dotąd - to lśniący klejnot na dnie oceanu, zbudowany niemal całkowicie od nowa w silniku BioShock Infinite. System walki został odświeżony i zmieniony tak, aby położyć większy nacisk na działanie w ukryciu i zarządzanie zasobami, dzięki czemu gracz zagra w połączenie najlepszych elementów BioShock i BioShock Infinite. Pakiet zawiera nową broń, starą klasyczną broń z oryginalnej gry BioShock, nowy plazmid, nowy sprzęt i wyrwy. Przywrócone zostało także koło wyboru broni.Pakiet ten jest częścią przepustki sezonowej BioShock Infinite i zawierać będzie nowe osiągnięcia.