Podmuch pakiet personalizacyjny
Rozpocznij każdy mecz z płomiennym entuzjazmem, dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Podmuch, który zawiera tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.