Pneuma: Breath of Life
Pneuma: Breath of Life jest fascynujące pierwszą osobą, układanka wprowadzenie miłośników gier umysły na próbę w wizualnie świecie przy użyciu Unreal Engine 4 i Fizycznie Na Rendering. Pneuma zapewnia graczom z poczuciem lęku i nieustający determinacji, aby rozwiązać każdą zagadkę i postępu poprzez opowiedziana historia samopoznania, odkrywania fundamentalny charakter bycia. Jest to pierwsza osoba, układanka z 2015, która ma na celu zmusić graczy myśleć nieszablonowo i zbadać poza to, co oni wiedzą, jak rzeczywistość. Graj jako boga, "Pneuma" i słuchać jego komiczny własnym monologiem wewnętrznym obsesję podczas zabiera cię w podróż odkrywania i przechodzącego jego zagadkową świat. Rack swój mózg i postęp poprzez szereg wyzwań środowiskowych, które wymagają postrzegania, obserwacji i boczne myślenia, aby odnieść sukces. Mosty podnoszenia, obracania platformy i przenieść całe budynki wszystkim z siłą swojego umysłu. Ta gra nie jest na temat swoich umiejętności z kontrolera, to o tym, jak postrzegają i analizować sytuacje. Pchnąć swój mózg do granic możliwości w tej ekscytującej nowej układance pierwszej osoby jak Pneuma kontempluje naturę rzeczywistości i odkrywać ontologiczną tajemnicę Breath of Life.