Kup 5 000 tęczowych gwiazdek* i otrzymaj dodatkowo** 1 500. Korzystaj z tęczowych gwiazdek, by kupować zwariowane i wyjątkowe personalizacje – w tym zestawy przedmiotów postaci i kostiumy – w sklepie gry. Za ich pomocą możesz również odblokowywać żarówki na festiwalowych mapach z nagrodą w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville.