Planet Coaster: Pakiet Vintage i Wystawa światowa
Wynieś swój park rozrywki na wyższy poziom dzięki temu niesamowitemu pakietowi zawierającemu ponad 600 elementów dekoracyjnych! Poznaj najlepsze atrakcje z dawnych dobrych czasów dostępne w pakiecie Vintage, w tym dwie nowe kolejki górskie, sześć nowych atrakcji i wiele różnych historycznych elementów. Zaprezentuj gościom osiągnięcia kulturalne z całego świata dzięki pakietowi Wystawa światowa, który zawiera dwie nowe kolejki górskie, jedną nową atrakcję i dziesięć motywów. Pakiet Vintage zabierze gości na wycieczkę w przeszłość na pokładzie szybkiej, drewnianej kolejki górskiej Zephyrus przywołującej na myśl najwcześniejsze projekty tego typu atrakcji. Do wyboru masz też kolejkę Aces Sky, w której dwupłatowce w stylu retro swobodnie poruszają się wzdłuż dużej drewnianej rynny, oraz atrakcję Round the World, czyli szalone koło młyńskie, które przesuwa się wzdłuż własnej osi. W pakiecie Wystawa światowa goście będą ustawiać się w kolejce do atrakcji Polarity, szybkiego systemu transportowego napędzanego magnesami, oraz kolejek górskich Jixxer i Interceptor, czyli dwóch rollercoasterów, których wagoniki ścigają się w zawrotnym tempie. Kup pakiet Vintage i Wystawa światowa już dziś, aby odkryć jeszcze więcej nowych możliwości i rozbudować swój park!