Planet Coaster: Pakiet Dreszczyk i Przygoda
Twoich gości czeka niezła zabawa dzięki zestawowi obejmującemu pakiety Dreszczyk i Przygoda! Zestaw zawiera pięć ekscytujących kolejek, dwoje nowych pracowników parku i ponad 150 nowych projektów, dzięki którym pobudzisz wyobraźnię i stworzysz najwspanialszy park rozrywki. Pięć nowych kolejek Mistyfikacja to obrotowa kolejka prowadząca przez dom strachów. Jej kręte tory przebiegają przez najciaśniejsze szczeliny. Myśliwy to niepowtarzalna kolejka obracająca się wokół osi toru, której pasażerowie staną oko w oko z ghulami i duchami. Wyspiarska przygoda to wieloosobowa kolejka wodna przeznaczona na większe akweny. Ahoj! to młodsza siostra Wyspiarskiej przygody, stworzona na bazie wąskich kanałów. Gorączka złota to kolejka złożona z wagoników kopalnianych, która przewozi gości przez intrygującą świątynię. Zupełnie nowe otoczenie Nowe straszliwe elementy dekoracyjne pozwolą Ci wzbudzić u gości prawdziwą grozę i puścić wodze wyobraźni. Zaprojektuj park jak z horroru! Możesz też wykorzystać nowe elementy otoczenia, by stworzyć najeżoną pułapkami trasę lub drogę ucieczki przez dżunglę. Czekają wyprawy, których nie możesz przegapić! Zupełnie nowe projekty Wybieraj spośród mnóstwa nowych projektów, aby natychmiast tworzyć gotowe obiekty. Od oszałamiających złotych posągów po ruchome dekoracje w domu strachów — możesz wykorzystać wszystkie elementy z podstawowej wersji gry, by stworzyć swój wymarzony park rozrywki. Dwoje nowych pracowników Powitaj cudownie upiornego Króla Ducha oraz strzelającą konfetti królową dżungli Renee Feu!