Pillars of Eternity: The White March Part I
Pillars of Eternity: The White March – Part I to imponujących rozmiarów rozszerzenie oferujące długie godziny rozgrywki wkomponowanej w główną przygodę. Oprócz nowych zadań do wykonania i obszarów czekających na odkrycie zespół Obsidian wprowadza do gry kolejne poprawki i ulepszenia, w tym nowy system SI drużyny gracza i ulepszoną SI przeciwników. Nawet jeśli jeszcze nie znasz Pillars of Eternity, dodatek The White March – Part I to doskonały sposób na poznanie tej klasycznej gry RPG. Główne cechy: Zwiększony limit poziomów: szóstka Twoich poszukiwaczy przygód może teraz przekroczyć 12 poziom i awansować nawet na 14. Dodatkowe poziomy doświadczenia to nowe, potężne zaklęcia, umiejętności i talenty dla wszystkich jedenastu klas postaci. Nowe obszary czekające na odkrycie: zainspirowane śnieżnymi krajobrazami gry Icewind Dale rozszerzenie wprowadza nowe miejsce przyjmowania zadań wraz z szeregiem dodatkowych misji do wykonania oraz lochy, które trzeba przemierzyć. Oręż przypisany duchowo: rozszerzenie wzbogaca rozgrywkę o potężne artefakty, których moc rośnie wraz z upływem czasu. Uzbrojenie to zyskuje odmienne moce i właściwości zależnie od powiązanej z bronią klasy postaci. Nowi towarzysze: w pierwszej części rozszerzenia drużyna zyskuje dwie nowe postaci, którymi można się posiłkować podczas wszystkich przygód. Łotrzyca znana jako Diablica z Caroc oraz mnich Zahua dołączą do Twojej drużyny w rozszerzeniu The White March i podążą Twoim śladem również w głównej grze. Wieloklasowe talenty: klasy postaci mogą teraz korzystać z nowych możliwości dywersyfikacji i umiejętności innych klas. SI drużyny: możesz przygotować skrypty SI dla swojej drużyny, aby skupić się na kontrolowaniu postaci, które są dla Ciebie najważniejsze. Ulepszona SI przeciwników i potworów: wrogowie jeszcze nigdy nie byli tak przebiegli. Zmodernizowana SI sprawia, że rozgrywka stanowi teraz większe wyzwanie, zaś czarnoksiężnicy korzystają z większej liczby niszczycielskich zaklęć. Resetowanie bohaterów: w każdej gospodzie i karczmie można ponownie przydzielić poziomy postaciom tworzącym drużynę. Dzięki temu rozwiązaniu gracze mogą swobodnie eksperymentować z systemami rozgrywki fabularnej oraz wykorzystywać możliwości tworzone przez nowo wprowadzoną wieloklasowość talentów. Jeśli dana postać nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, zawsze możesz przebudować ją od podstaw.