Pillars of Eternity: The White March Expansion Pass
Pillars of Eternity: The White March Expansion Pass Pillars of Eternity: The White March Part I to imponujących rozmiarów rozszerzenie oferujące długie godziny rozgrywki wkomponowanej w główną przygodę. Oprócz nowych zadań do wykonania i obszarów czekających na odkrycie zespół Obsidian wprowadza do gry kolejne poprawki i ulepszenia, w tym nowy system SI drużyny gracza i ulepszoną SI przeciwników. Nawet jeśli jeszcze nie znasz Pillars of Eternity, dodatek The White March Part I to doskonały sposób na poznanie tej klasycznej gry RPG. Pillars of Eternity: The White March Part II stanowi zakończenie wydarzeń przedstawionych w pakiecie pokaźnych rozszerzeń Pillars of Eternity, uznanej gry fabularnej produkcji studia Obsidian. Powróciwszy na mroźną północ, Twoja drużyna odkryje kolejne sekrety bogów Eory i stawi czoła zupełnie nowym wyzwaniom. Czeka na Was nowy towarzysz, a także wymagający, nieznani dotąd przeciwnicy i krwiożerczy bossowie. Pillars of Eternity: Royal Edition: Cyfrowa nowela autorstwa Chrisa Avellone’a. Księga kolekcjonerska w formacie PDF. Projekty oprawy graficznej w wysokiej rozdzielczości. Cyfrowy poradnik strategiczny. Oryginalna ścieżka dźwiękowa w wersji cyfrowej. Cyfrowy almanach kampani. Dokument o kulisach powstawania gry. Mapa świata gry w wysokiej rozdzielczośc. Tapety. Dzwonki.