Pierwszy pakiet obserwacyjny
Ten darmowy pakiet ułatwi ci rozgrywkę we współpracy, jeśli twój partner pobrał Genkibowl VII, i daje ci nowego ziomala - największego fana Świętych, Cheapy'ego D! Ten darmowy pakiet nie pozwala grać w Genkibowl VII, ale zapewnia pełną kompatybilność w rozgrywce we współpracy. Pakiet nie jest wymagany, jeśli pobrano już Genkibowl VII. Cheapy D (TM) to znak towarowy CAG Productions, LLC, wykorzystany za zgodą właściciela.