PGA TOUR 2K23 Style & Swing Pack
Wzbogać swój styl gry w golfa z pakietem Style & Swing Pack! Po zakupie pakietu Style & Swing Pack odblokujesz cały sprzęt i odzież w sklepie Pro Shop (nie dotyczy dostępnych przez ograniczony czas przedmiotów na karcie propozycji). Skup na sobie uwagę wszystkich na polu golfowym dzięki odzieży i sprzętowi Nike, Adidas, Callaway i nie tylko. Wystrój się, pokaż swój styl i pozostaw niezatarte wrażenie w świecie golfa. Kup pakiet Style & Swing Pack już dziś!