Persona 3 Reload: Zestaw Persona 4 Golden
Persona 3 Reload: Zestaw Persona 4 Golden zawiera dodatkowe elementy, które pozwalają ci użyć osobowości z Persona 4 Golden. Zestaw ten zawiera 3 osobowości: - Osobowość głónego bohatera z Persona 4 „Izanagi” - Osobowość Tohru Adachiego „Magatsu-Izanagi” - Osobowość Marie „Kaguya” *Ten produkt można też kupić w zestawie. Uważaj, aby przypadkowo nie kupić tej samej zawartości kilka razy.