Persona 3 Reload: Zestaw muzyki Persona 5 Royal
Persona 3 Reload: Zestaw muzyki Persona 5 Royal to dodatkowa zawartość pozwalająca ci słuchać muzyki z Persona 5 i Persona 5 Royal. Lista utworów (w sumie 6): - Last Surprise - Take Over - Rivers In the Desert - Jaldabaoth - Throw Away Your Mask - Victory *Ten produkt można też kupić w zestawie. Uważaj, aby przypadkowo nie kupić tej samej zawartości kilka razy.