Persona 3 Reload: Zestaw kostiumów Persona 5 Royal Shujin Academy
Persona 3 Reload: Zestaw kostiumów Persona 5 Royal Shujin Academy zawiera dodatkowe elementy, które pozwalają ci użyć kostiumów Shujin Academy z Persona 5 Royal. *Ten produkt można też kupić w zestawie. Uważaj, aby przypadkowo nie kupić tej samej zawartości kilka razy.