Persona 3 Reload: Zestaw kostiumów Persona 5 Royal Phantom Thieves
Persona 3 Reload: Zestaw kostiumów Persona 5 Royal Phantom Thieves zawiera dodatkowe elementy, które pozwalają ci użyć kostiumów Phantom Thieves z Persona 5 Royal. *Ten produkt można też kupić w zestawie. Uważaj, aby przypadkowo nie kupić tej samej zawartości kilka razy.