Pełny pakiet — wakacje
Zestaw pakietów dodatkowych strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe wakacyjne stroje dla wszystkich 44 postaci. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu! *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.