Pełny pakiet ulepszeń
Większość modeli broni, gadżetów i ulepszeń pojazdów dostępnych w Battlefield Hardline możesz zdobyć, biorąc udział w starciach gliniarzy i gangsterów. Jeśli jednak chcesz od razu korzystać z całego arsenału, kup pełny pakiet ulepszeń. Oto, co zawiera: o Pakiet ulepszeń pojazdów: natychmiastowy dostęp do ulepszeń pojazdów ze wszystkich poziomów gry podstawowej. o Pakiet ulepszeń szturmowca: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 2 gadżetów dla szturmowca. o Pakiet ulepszeń mechanika: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 4 gadżetów dla mechanika. o Pakiet ulepszeń operatora: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 2 gadżetów dla operatora. o Pakiet ulepszeń specjalisty: natychmiastowy dostęp do wszystkich modeli broni i gadżetów dla specjalisty. o Pakiet ulepszeń sprzętu: natychmiastowy dostęp do wszystkich modeli broni i gadżetów niepowiązanych z konkretną klasą, w tym 5 granatów, 4 gadżetów i 2 typów broni dodatkowej. Nie zawiera broni z syndykatu i ofert promocyjnych.