Peggle 2 – Pakiet mistrzowski Jimmy Lightning
W Peggle 2 uderzą prawdziwe pioruny... to Jimmy Lightning! Ulubiony suseł wszystkich Pegglowiczów powraca i jest gotów podbić plansze Peggle swoją niewiarygodną mocą Multiball, teraz jeszcze lepszą i potężniejszą! Jego niesamowity mistrzowski pakiet zawiera 10 nowych poziomów, 10 nowych wersji próbnych, 30 nowych celów i 3 osiągnięcia... też nowe! Dołącz do Jimmy'ego i razem podbijcie Peggle 2 w wybuchowym stylu!