Peggle 2 – pakiet kostiumów Shiver Me Timbers
Ahoj! Mistrzowie Peggle ładują już działa i poprawiają przepaski na oczy, szykując się do walki na pełnym morzu. Dołącz do przygody dzięki pakietowi kostiumów Shiver Me Timbers. Siedmiu mistrzów jest gotowych wyruszyć w rejs – brakuje im jedynie odważnego kapitana, który przejmie ster. Niech nie onieśmieli cię bandera piratów wisząca na maszcie. Ci pogromcy mórz nie czyhają na twój skarb, ale poszukują zdolnego korsarza, który pomoże im zdobyć jak najwyższe wyniki. Przygotuj się na szaloną walkę w trybie Peg Party na rufie statku. Nie bądź szczurem lądowym. Wskakuj na pokład!