Uwaga! Bohaterowie Peggle przemienili się w machiny wojenne rodem z Garden Warfare. Muszą odnaleźć i zniszczyć wszystkie kulki. Ale po czyjej stronie stoją? Czy Luna sprzymierzyła się z nieumarłymi? Czy Bjorn pokona zombiaki swoimi bąkami? Czy Jeff zmieści się w swój strój? Sprawdź to dzięki kolekcji kostiumów, która zawiera 7 strojów i nowe dźwięki – po jednym dla każdego żołnierza. Niezależnie od tego, czy to rośliny czy zombie, będą walczyć z dumą i radością!