PAYDAY 3: Fear & Greed Heist
Napad Strach i chciwość rozgrywa się w samym sercu Wall Street. Jest to śmiała akcja, w której gang okrada nie tylko swoich wrogów, ale także samą giełdę. Zdecyduj się na ciche lub głośne podejście, a następnie przeprowadź napad stulecia, zanim ktokolwiek się zorientuje!