PAYDAY 2 Hardtime Lootbag
Pakiet „Hardtime Loot Bag” zawiera wiele unikalnych cyfrowych przedmiotów: Czerwona kropka — modyfikacja celownika dostępna dla wszystkich karabinów. Unikalna maska o wyglądzie czaszki. Unikalna maska dla każdego formatu Unikalny wzór maski o nazwie „I LOVE OVERKILL”. Wyjątkowy wzór kolorystyczny, dostępny jedynie w tej opcji. Zastrzyk gotówki w grze. „Zamów już teraz przedpremierową edycję, by odblokować cyfrową zawartość HardTime lootbag zawierającą DLC: Armored Transport, Big Bank, pakiet Gage Assault i wiele więcej!”