PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — The Alesso Heist
Pakiet zawartości do pobrania The Alesso Heist stworzony przy współpracy z DJ-em Alesso. Przemierzaj GenSec Arena, po cichu lub otwarcie, i baw się dobrze, próbując złamać zabezpieczenia najnowocześniejszych skarbców GenSecu, w których znajdziesz całe góry pieniędzy. Pakiet zawartości do pobrania Alesso Heist został stworzony przy współpracy z Alesso i zawiera jego nowy utwór zatytułowany PAYDAY. To napompowana adrenaliną walka i pełne napięcia skradanie na hokejowym stadionie drużyny Starbreeze Suns. W pakiecie znajdziesz również potężny rewolwer Matever .357, 4 maski zainspirowane koncertami Alesso, 4 wzory i 4 materiały.