PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet The Yakuza Character Pack
Pakiet The Yakuza Character Pack już jest dostępny! Możesz wcielić się teraz w postać Japończyka Jiro, członka Yakuzy z ekipy PAYDAY. Poza samym Jiro znajdziesz tam również karty premiowe Yakuzy, maskę Jiro, katanę Shinsakuto do walki wręcz oraz pistolet Micro Uzi.