PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet The Sokol Character Pack
The Sokol Character Pack to możliwość wcielenia się w postać Rosjanina Sokola, grindera z ekipy PAYDAY. Poza samym Sokolem znajdziesz tam również karty premiowe grindera, maskę Sokola, kij hokejowy Sokola do walki wręcz oraz karabin Valkyrie.