PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet The Gage Ninja Pack
Pakiet zawartości do pobrania The Gage Ninja Pack to cały zestaw broni Ninja, które Gage przywiózł z wypraw na wschód. Znajdziesz tam również trzy nowe bronie dystansowe, cztery nowe bronie do walki wręcz, shuriken, mnóstwo modów, cztery nowe maski, wzory i materiały.