PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet Butcher's Western Pack
W pakiecie broni westernowych znajdziesz okazy z czasów świetności Dzikiego Zachodu. Zmierz się z wymiarem sprawiedliwości, trzymając w dłoni broń starszą niż oldschoolowa, która ciągle jeszcze daje radę. Broń automatyczna jest dla tych, którzy i tak nie potrafią strzelać, prawda? Rewolwer Peacemaker .45 sprawi, że każda z sześciu wystrzelonych kul wywrze odpowiednie wrażenie. Jeśli potrzebujesz trochę więcej kul, sięgnij po karabin snajperski Repeater 1874. Łuk Plainsrider przyda się tym, którzy w ogóle nie potrzebują kul. Strzały zabijają bezszelestnie. Chyba że przytwierdzisz do nich dynamit. Wybór należy do Ciebie. Laskami dynamitu można również rzucać, więc nie musisz zawracać sobie głowy strzelaniem z łuku. Odjedź w kierunku zachodzącego słońca z czterema nowymi maskami i wzorami. Wio!