PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet Butcher's Mod Pack
Pakiet Butcher's AK/CAR Mod Pack do pobrania już jest dostępny! Wielka paka modów do najpopularniejszych klasyków (amerykańskiego karabinu CAR i rosyjskiego AK) jest już w drodze na Wschodnie Wybrzeże. Butcher chce zdobyć wpływy na rynku, dostarczając wyjątkowe mody do najpopularniejszych modeli broni. Prosta, solidna broń, którą można modyfikować, dostosowując do własnych potrzeb. W pakiecie znajdziesz 22 nowe mody do broni oraz 4 nowe maski z epoki prehistorycznej.