PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Pakiet Butcher's BBQ Pack
Podgrzej nieco atmosferę rozgrywki, korzystając z pakietu broni BBQ. Znajdziesz w nim mnóstwo ognistych broni, miotających płomienie niczym najstraszliwszy smok. Masz już dość długich, ciemnych i zimnych nocy? Masz dość śniegu, lodu i kąśliwej marznącej mżawki? Zespół OVERKILL z dumą i entuzjazmem prezentuje coś, co z pewnością podgrzeje atmosferę — gorący pakiet broni BBQ. Znajdziesz w nim bogate menu świeżutkich dodatków — fantastycznej broni do walki z dystansu i wręcz oraz całą stertę nowiutkiego uzbrojenia. Impreza nie mogłaby się też obyć bez czadowych masek, materiałów i wzorów. O nie również zadbaliśmy!