PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — GOAT Simulator Heists
Pakiet zawartości do pobrania The Goat Simulator jest owocem współpracy Coffee Stain Studios z zespołem OVERKILL. Vlad ma dla ekipy nową misję, ale gdy docierają na miejsce, sprawa szybko się... komplikuje. W tym dodatku przedstawiamy zupełnie nowy skok — inny niż wszystkie. Pakiet zawiera ponadto nową strzelbę, cztery bronie do walki wręcz, cztery maski, cztery wzory i cztery nowe materiały.