PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Gage Spec Ops Pack
Korzystając ze swojej wiedzy weterana wojennego i specjalisty od broni, Gage starannie dobrał solidne modyfikacje, składające się na ten pakiet wyposażenia sił specjalnych. Jest to całkiem nowa broń specjalna i 12 nowych modyfikacji do broni, które sprawią, że każdy arsenał stanie się jeszcze bardziej zabójczy. Modyfikacje wypadają dodatkowo w kartach łupów po pomyślnym zakończeniu napadu dla wszystkich właścicieli DLC. Gage gwarantuje, że te modyfikacje będą pasować do broni palnej każdego typu i znacznie poprawią jej skuteczność w walce.