PAYDAY 2: EDYCJA CRIMEWAVE — Gage Russian Weapons Pack
Przesyłka specjalna z Rosji! Gage właśnie otrzymał przesyłkę z zagranicy: kontener wypełniony uzbrojeniem z Rosji. Ta broń nie zepsuje się, gdy pojawi się na nim choćby drobina kurzu czy kilka kropel wody. Przetrwa nawet wybuch bomby atomowej i nigdy się nie zacina. Skonstruowano ją z myślą o niezawodności. Pakiet Gage Russian Weapon Pack (Gage — pakiet rosyjskiego uzbrojenia) zawiera 3 bronie, 1 egzemplarz broni białej, 4 maski, 4 materiały, 4 wzory i 3 osiągnięcia.