PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
Dodatek DLC The Wolf Pack do PAYDAY 2 symbolizuje powrót dwóch klasycznych etapów — Counterfeit oraz Undercover. Nadszedł czas, aby Wolf zabłysnął. Ekipa wybiera się na Florydę, aby wykonać pewne zadanie i odwiedzić Taxmana. Jest to powrót firmy Bodhi's Pool Repair! W odróżnieniu od dwóch pzoostałych etapów, w tym dodatku DLC znajdziesz granatnik, gwoździarkę do walki wręcz, 2 utwory, 4 maski, wzory i inne materiały.