PAW Patrol World - Świat Psiego Patrolu - Ultimate Rescue - Zestaw kostiumów
Rozgrzej swoje psiaki dzięki tym nowym, gorącym skórkom, aby mogły wyruszać w stylu na wyszczekane misje ratunkowe.