PAW Patrol World - Świat Psiego Patrolu - Aqua Pups - Zestaw kostiumów
Dołącz do akcji w tych czadowych mundurach, dzięki którym psiaki z PSIego patrolu nabiorą energii, by powstrzymać śliskie knowania Humdingera.