Paladins – Paczka czempionów 4. sezonu
Natychmiast odblokuj wszystkich sześciu czempionów wydanych w 4. sezonie w przystępnej cenie! Paczka odblokowuje czempionów Yagorath, Oktawia, Vatu, Rei, Saati i Azaan. A także emotikonę, pozę najlepszego gracza i odblokowane talenty dla całej szóstki czempionów!