Pakiet z Kredytami 7560
Promocje w grze mogą przyznać dodatkowe Kredyty Rainbow Six. Kupte si tento balíček a získejte 7560 kreditů Rainbow. Kredity Rainbow vám dovolují nakupovat herní obsah.