Pakiet z Kredytami 2670
Promocje w grze mogą przyznać dodatkowe Kredyty Rainbow Six. Kupte si tento balíček a získejte 2670 kreditů Rainbow. Kredity Rainbow vám dovolují nakupovat herní obsah.