Pobierz Pakiet wyzwań: Walka z przestępczością, aby grać, jako zakapturzony wojownik tocząc walkę z przestępczością w waszych ulubionych miejscach z Arkham Asylum, Arkham City and Arkham Knight. Ten obszerny pakiet umożliwia szkolenie ukierunkowane na walkę superkombinacyjną oraz zakradanie się z ukrycia w trybie łowcy.