Pobierz Pakiet wyzwań: walka z przestępczością, aby otrzymać różnorodne mapy wyzwań i mapy łowców z Batmanem, Batmobilem, Nightwingiem, Azraelem i Harley Quinn. Ten obszerny pakiet umożliwia szkolenie ukierunkowane na walkę superkombinacyjną oraz zakradanie się z ukrycia w trybie łowcy.