Pobierz Pakiet wyzwań: walka z przestępczością, aby otrzymać różnorodne mapy wyzwań i mapy łowców z Batmanem, Nightwingiem, Robinem, Kobietą-kotem i Azraelem. Ten obszerny pakiet umożliwia szkolenie ukierunkowane na walkę superkombinacyjną oraz zakradanie się z ukrycia w trybie łowcy.