Pobierz pakiet wyzwań: walka z przestępczością i otrzymaj wyzwania walki i łowcy w różnych lokalizacjach dla Batmana, Nightwinga, Robina, Kobiety-Kota i batmobilu. Obszerny pakiet wyzwań pozwoli Ci się skupić na treningu walki superkombinacyjnej i walki w trybie niewidzialnego łowcy.