Pobierz pakiet wyzwań: walka z przestępczością i otrzymaj 6 wyzwań RR dla Batmana, Nightwinga, Robina i Kobiety-Kot. Ten obszerny pakiet wyzwań pozwoli Ci skupić się na treningu walki superkombinacyjnej i walki w trybie niewidzialnego łowcy.