Pakiet wyścigów drag
Sprawdź swój refleks i wciśnij gaz do dechy w nowym trybie gry oferowanym przez pakiet wyścigów drag! Otrzymasz trzy piekielnie szybkie zmodyfikowane samochody do wyścigów równoległych, nowe mistrzostwa w tej dyscyplinie dla jednego gracza i trzy trasy zlokalizowane na terenach z gry GRID Autosport.