Pakiet wyjątkowych materiałów do gry wieloosobowej
Zawartość dostępna za darmo przy zakupie gry. Pobierz skórkę Sama Flynna oraz 2 mapy do gry wieloosobowej w Tron: Evolution. Uwaga: Nowozakupione gry zawierają w opakowaniu kod pozwalający pobrać tę zawartość za darmo.