Pakiet Wild
Pakiet Gems of War — Wild. Ten pakiet zawiera 3 magiczne klucze, 3000 sztuk złota (w walucie używanej w grze), 750 dusz i zbroję Wild dostępną wyłącznie na XBOX One. Wszystko, czego potrzebujesz, by powołać armię Gems of War — w tym wyjątkowa zbroja dostępna WYŁĄCZNIE na XBOX One!