Pakiet „Wiedźmie ściegi”
Rozwijaj wrodzone talenty i roztaczaj magiczną aurę – wszystko dzięki odpowiedniemu strojowi i kociemu chowańcowi u Twego boku. Pakiet „Wiedźmie ściegi” zawiera pakiet ubrań „Koralowy sabat”, kota „Koralowy sabat”, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz bonus w postaci 10 000 sztuk złota do wydania w sklepach przystani.