Pakiet Volgarr the Viking I i II
Ten pakiet zawiera oryginalną grę „Volgarr the Viking” i jej kontynuację „Volgarr the Viking II”. Pamiętasz, kiedy gry były trudne? Wróć do złotej ery salonów gier z hardkorową akcją, która nie zna litości. Volgarr the Viking posiada wszystkie cechy prawdziwych klasyków – proste sterowanie, trudne wyzwania i skrupulatny projekt – w połączeniu z ręcznie robionymi animacjami pikselowymi, epicką ścieżką dźwiękową i wiadrami krwi. Zostań wikingiem Volgarrem i wyrusz w epicką podróż jako król barbarzyńców! Obie gry to hardkorowe platformówki akcji 2D, w których najważniejsza jest precyzja, a jeden fałszywy ruch może oznaczać brutalną śmierć. Volgarr the Viking II opiera się na intensywności oryginału, dodając nowe wzmocnienia, nowe formy magii, nowe typy wrogów i nową, pełną energii ścieżkę dźwiękową. Wejdź na arenę!