Drageus Games S.A. Akcja i przygoda
SUPER CYBORG Super Cyborg to oldskulowa strzelanka typu run’n’gun, w której hardkorowa akcja nigdy się nie kończy! Jesteś elitarnym cyborgiem bitewnym, któremu zlecono śledztwo w sprawie anomalii na tajemniczej wyspie. Jak się okazuje, nieświadomi naukowcy przebudzili potężną i okrutną obcą formę życia zwaną Xirxul, narażając całą ludzkość na niebezpieczeństwo! Strzelaj, biegaj i skacz przez siedem poziomów wypełnionych hordami biologicznych potworów, a także zmierz się z najzacieklejszymi bossami. Zniszcz wszystko, co się rusza – bo jeśli coś się rusza, to może cię zabić! Wszystko przygotowane, by uratować Ziemię? DEAD DUNGEON Dead Dungeon to hardcorowa, dwuwymiarowa platformówka, oparta na zasadach znanych z klasycznych gier i wyróżniająca się wyśmienitą chiptune’ową ścieżką dźwiękową. Ta gra przetestuje twoje silne nerwy oraz zapewni ci wiele emocji. Historia: Prowadzisz beztroskie życie do momentu, gdy czarny charakter pozbawia cię słodyczy i zabiera dusze wszystkim żywym istotom. Z tego powodu czeka cię trudna wypraw w celu wykradnięcia z tajemniczego lochu wszystkich dusz oraz słodyczy. --- Części tego pakietu mogą wymagać ręcznej instalacji (zarządzaj grami i aplikacjami).