Pakiet Tęczowy Batman
Batman przeobraża się w kolorową tęczę. Oprócz klasycznych bat-gadżetów kostium Tęczowego Batmana jest tak jasny, że może być używany do odbijania promieni laserowych! Rainbow Raider to były artysta, który przeobraża się w super złoczyńcę, z którego oczu wystrzeliwuje promień światła atakujący bohaterów, którzy wchodzą mu w drogę. Razem te dwie kolorowe postacie wprowadzają do świata LEGO Batman 3 nieco kalejdoskopowego chaosu!